no woman no cry
nie odrywam wzroku od swych oczu...
wtorek, 5 lipca 2011
pimpa bimba srimba simba
ła łudźiu la, aj low ju bejbe
ła łudźiu la.. ju don't low mi...
-zakochałam się w nim...
- na chuj?
- no wiem, bez sensu...
ja ciebie, ty ją, ona siebie..
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz